Jacek Ponikiewski - Manipulacja neuroperswazyjna, eBooki
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji"Manipulacjaneuroperswazyjna"Darmowa publikacja dostarczona przezZłote MyśliCopyright by Złote Myśli & Jacek Ponikiewski, rok 2012Autor: Jacek PonikiewskiTytuł: Manipulacja neuroperswazyjnaData: 23.10.2015Złote Myśli Sp. z o.o.ul. Kościuszki 1c44-100 Gliwicewww.zlotemysli.plemail:kontakt@zlotemysli.plNiniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłączniew formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartościpublikacji bez pisemnej zgody Wydawcy. Zabrania się jej odsprzedaży, zgodniez regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książceinformacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani zaich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lubautorskich. Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli nie ponoszą również żadnejodpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartychw książce.Wszelkie prawa zastrzeżone.All rights reserved.Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)Spis treściWstęp........................................................................................9Cele ..................................................................................11Czytanie w myślach — informacje werbalnei pozawerbalne.............................................................17Rozpoznawanie typów osobowości i szkicowaniemap psychologicznych...............................................17Złoto...............................................................................21Typowe cechy złota...................................................21Jak zachowuje się złoto?............................................22Jak rozmawiać?.........................................................22Co trzeba okazać, aby go przekonać?........................23Srebro..............................................................................23Typowe cechy srebra..................................................23Jak zachowuje się srebro?...........................................24Jak rozmawiać?.........................................................24Co trzeba okazać, aby go przekonać?........................25Rtęć.................................................................................25Typowe cechy rtęci.....................................................25Jak zachowuje się rtęć?...............................................26Jak rozmawiać?.........................................................27Co trzeba okazać, aby go przekonać?........................27Platyna.............................................................................27Typowe cechy platyny.................................................28Jak zachowuje się platyna?.........................................28Jak rozmawiać?.........................................................29Co trzeba okazać, aby go przekonać?........................29Wzrokowcy....................................................................30Typowe cechy wzrokowców........................................30Słuchowcy......................................................................31Typowe cechy słuchowców..........................................31Kinestetycy.....................................................................32Typowe cechy kinestytyków......................................32Mapy psychologiczne...................................................33Jak złamać czyjś przekaz pozawerbalny?...................35Introwertycy i ekstrawertycy: tabele korzyści,preferencje, metodyka perswazyjna..........................37Sektory neurowzrokowe: techniki pytańpodprogowych i obserwacja ruchu gałek ocznych39Kanał A1.................................................................40Kanał A2.................................................................40Kanał A3.................................................................41Kanał A4.................................................................41Kanał A5.................................................................41Kanał A6.................................................................42Mikrowyrażenia twarzy i mowa ciała.........................42Neurolingwistyka, czyli perswazja hipnotyczna.......49Słowne techniki wpływu..............................................49Budowa zdań względem półkul mózgowychi typów osobowości klientów......................................49Forma zdań kierowanych do półkuli prawej...............52Forma zdań do półkuli lewej.....................................52Głoski rozziewne i nierozziewne...............................53Spójniki twarde i miękkie.........................................54Zasada współpracy Paula Grice’a...............................56Jak połączyć maksymy Paula Grice’az manipulacją?........................................................57Pisemne techniki wpływu............................................58Techniki wpływania na klientów krojem pismai kolorystyką..........................................................58Wywieranie wpływu za pomocą miejscawymawianiakomunikatu..................................................................63Miejsce przemowy i gesty aktywujące obszaryneuroaktywności..........................................................63Kobiety i mężczyźni — dwie płcie komunikacji......66Przestrzeń hormonalna................................................70
[ Pobierz całość w formacie PDF ]